tirsdag den 13. juli 2010

Fødselsdagsønsker

Nu nærmer min 18 års fødselsdag sig hastigt, og derfor har jeg selvfølgelig arbejdet på nogle fødselsdagsønsker :D. På selve dagen, d. 22. juli, skal min mor arbejde og får sent fri, men så har vi heldigvis planlagt at tage ud og spise om aftenen. D. 23. juli bliver jeg fejret af familien og nogle venner om aftenen, hvor vi skal have hjemmelavet lasagne, mums! En af dagene i august skal jeg måske holde et brag af en fest sammen med mine veninder og venner.

Ønskeliste:
- Ny bærbar
- Mobil (HTC Legend)
- Digitalkamera
- Epilator
- Ralph Lauren "Natural Spray" (parfume)
- Juicy Couture "Viva La Juicy" (parfume)
- Løs mønstret top fra Modström
- MAC Fluidline (Blacktrack)
- MAC Fleur Power blush
- Lille tyndt guldur
- Charlotte Torpegaard: "Skønhed kommer indefra - men lidt læbestift skader jo ikke"
- Hårtørrer
- Krøllejern (25 mm)
- Hårkur til tørt hår (Kérastase)
- Max Factor False Lash Effect mascara
- Essie neglelak (Chinchilly)
- Penge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar