tirsdag den 17. august 2010

info

Navn: Frida
Fødselsdag: 22-07-92
Køn: kvinde
Øjenfarve: brun
Hår farve: brun
Højre eller venstre håndet: højre
De sko du går i: det er meget forskelligt - men til hverdag er det oftest et bare støvler eller sneakers
Det du er bange for: angsten selv, edderkopper
Din livret: sushi, lasagne, pita
Din første tanke når du står op: "gid jeg kunne sove en time mere"
Det du bedst kan li' ved dig selv: mine øjne
Pepsi eller cola: coca cola ftw
Mcdonalds eller Burger King: ingen af dem, hader sådan noget junk
Adidas eller Nike: nike
Ice tea eller te: te
Chokolade eller vanilje: chokolade
Ryger du: nej, men har prøvet
Synger du: ja, det sker
Går du i bad: selvfølgelig? som regel hver dag
Er du forelsket: har da et lille crush eller to
Kan du li' skolen: ja, også selvom lektierne er blevet en del sværere og flere, nu da jeg er startet i 2.g
Vil du giftes: ja, hvis det er med den rigtige
Tror du, at du er tiltrækkende: hmm, det ved jeg ikke
Kan du enes med dine forældre: ja
___________________________________
I sidste måned?
Drak alkohol: ja
Røg du: kan jeg ikke huske
Blev fuld: yes
Gik ud og shoppede: JA! :D
Spiste sushi: ja (:
Kom på en scene: nej
Blev droppet: nej
Bagte hjemmelavede kager: nej
Stjålet noget: nej
___________________________________
Hvad skal drengen have?
Bedste øjenfarve: brune eller blå
Bedste hårfarve: må både være blond eller brunt
Kort eller langt hår: mellem
Højde: højere end mig
___________________________________
Hvis jeg var?
Hvis jeg var en måned ville jeg være: juli <3
Hvis jeg var en dag i ugen: fredag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 20.00
Hvis jeg var en planet: pas
Hvis jeg var et dyr: kat
Hvis jeg var en retning: ned
Hvis jeg var et møbel: seng
Hvis jeg var et træ: japansk kirsebærtræ
Hvis jeg var en plante/blomst: lilje
Hvis jeg var et musik instrument: guitar
Hvis jeg var en følelse: nervøs
Hvis jeg var en farve: beige
Hvis jeg var en grøntsag: en ært
Hvis jeg var en bil: jaguar
Hvis jeg var en sang: pas
Hvis jeg var et tal: 7
___________________________________
Det ene eller det andet?
Mad eller søvn?: søvn
Lilla eller grøn?: lilla
Svømme eller ski?: svømme
Pizza eller salat?: salat
Salt eller peber?: salt
Kærlighed eller venner?: begge!
Ketchup eller remulade?: ingen af dem
Bil eller lastbil?: bil
___________________________________
Favorit?
Farve?: blå og pink
Film?: pirates of the caribbean filmene, fight club
Sko?: stiletter
Sang?: pas
Butik?: mange!
Sted at være?: århus
Dyr?: kat
Person?: familien og veninder/venner
Ting at gøre i din fritid?: shoppe, gå i byen, være sammen med familie/venner
Type Musik?: rock, pop, r'n'b, rap
Tv show?: friends, gossip girl, skins, sex and the city, america's next topmodel, desperate housewives

Ingen kommentarer:

Send en kommentar