torsdag den 24. juni 2010

no go!

så fik jeg omsider prøvet voks af, og jeg må sige, at det virkelig har været en stor skuffelse! jeg synes selv, at jeg fulgte anvisningen til punkt og prikke - men det ville på ingen måde lykkes. jeg endte med at være smurt ind i det klistrede stads, det samme kunne man roligt sige om mit badeværelse. Hold op, hvor sådan noget sviner. voksen tog bestemt ikke alle hårene, og mine ben er langt fra så glatte, som jeg havde forventet. dog vil jeg sige, at jeg synes smerten var til at holde ud. det gjorde slet ikke så ondt, som jeg havde regnet med - og hørt fra en hel del. men der må virkelig være en nemmere løsning, så derfor har jeg tænkt mig, at afprøve epilatoren som det næste. men sådan en er jo ret dyr, så der går nok lidt tid, før jeg har råd til sådan en ;).

jeg vil slutte denne "anmeldelse" af med at sige, at i virkelig ikke skal spilde jeres penge på dette produkt! jeg tror helt klart, at det er bedst at gå til en professionel, hvis man vil vokses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar