tirsdag den 24. september 2013

Nudler med grøntsager og kylling

Så har jeg endnu en opskrift klar til jer - nu med mad, hihi. Mens min lillesøster og jeg lavede aftensmad i går, tænkte jeg, at jeg da ligeså godt kunne tage nogle billeder til bloggen imens. Det er en meget nem opskrift, hvilket er skønt, når man har en stresset hverdag.

Du skal bruge:

- Nudler
- Kylling
- Olie
- Currypaste
- Forårsløg
- Gulerødder
- Rød Peberfrugt
- Minimajs
- Ærter
- Soya

nudel009
Start med at skære kylling og de forskellige grøntsager.
nudel010
Hæld lidt olie på en pande og tilsæt en spiseskefuld currypaste. Det skal opløses i olien. Herefter putter du kyllingestykkerne på panden og steger dem i god tid.
nudel013
Tilsæt grøntsagerne efter ca. 10-15 min. og kog noget vand til nudlerne.
nudel014
Hæld kogende vand over nudlerne i en glasskål og lad dem trække i den tid, der står anvist på pakken. Derefter hælder du dem i en si.
nudel017
Hæld nudlerne på panden, tilsæt soya og bland.

nudel008
Bon appétit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar