onsdag den 25. september 2013

Youtube channels


Jeg ELSKER at følge mine youtube guruer. Der er noget helt specielt ved at se et indlæg i stedet for at læse det. Forstå mig ret - jeg elsker også at læse blogs, men nogle gange er det også afslappende og behageligt bare at kunne trykke "play" og så få sin inspiration og sine makeuptips på den måde. Jeg har derfor valgt at dedikere dette indlæg til mine yndlings youtube guruer.


Blair Fowler - bedre kendt som Juicystar07 - var den første youtube guru, jeg begyndte at følge. Hun er noget af det sødeste, og jeg synes altid hendes videoer er indholdsrige. Hun laver videoer om alt muligt forskelligt - makeup tutorials, fashion, hauls, room tours og meget mere! Du vil ikke fortryde at klikke ind på hendes kanal.
Chloe Morello er endnu en af mine favoritter. Hun er meget sympatisk og sprudler af livsglæde og energi. Jeg er især vild med at se hendes makeup tutorials og månedlige favoritter.
Karissas kanal er også fantastisk. Hun er virkelig sød og nede på jorden, og så elsker jeg, hvor ærlig hun er i sine videoer. Specielt hendes lookbooks, hauls og makeup tutorials er gode. Eller det er det hele faktisk!!
Rhaea Estelle er noget af det smukkeste, jeg nogensinde har set! Hendes videoer er meget inspirerende, og hendes makeuplooks er meget hverdagsvenlige.
Lauren Elisabeths videoer bliver jeg helt besat af! Hun er SÅ inspirerende og motiverende. Jeg er vild med hendes tøjstil, så det er selvfølgelig hendes fashionvideoer og hauls, jeg er gladest for at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar